Idag var det på "RIKTIGT"

 
 
Glad, upprymd å lycklig känner jag mig efter dagens Cattle Drive!!! Shakira var kanon!! Det var både otroligt roligt men oxå svårt!! Här fanns minnsann inga väggar att följa på en slät ridbana,, nejnej! Det här var mitt ute i naturen, över stock och sten, skogar och stora havre åkrar å även in i ett litet samhälle!
 
Det var ingen lätt uppgift att fösa fjällkorna genom detta i ett par km,, men FAAAAN så roligt!!!
 
Jag är lyrisk!! Å jag älskar min häst som e såå jäkla kanon, totalt orädd ,, å pigg å glad, detta är ju vad hon älskar det märktes, Hon sprang på stället om ja höll in henne, hon tyckte det var riktigt jäkla kul,, precis som jag!
 
Ibland gick d undan när nån ko vek av in i snåren eller ut på fälten.
 
wiiiiiiiiiiiiiiiiiieee!!! :D Kan ni se huir gla ja är när ni läser detta??? Jag ler från lilltånageln upp till hjässan å alla bilringar runt magen :D
 
Detta är vad ja vill göra!! Idag fick ja vara cowboy på riktigt!!!
 
Blev dessvärre inga bilder under driven, för ja hade fullt sjå att va cowboy :D men före å efter finns :P
 
Tack vill ja oxå säga till Maria Norbäck som frågade mig om ja ville hjälpa till!! Tack!! :D Detta gör vi om!!!
 
 
 
 
Väl hemma igen släppte ja utShacken sen fixade vi mat till tottisarna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0