wiieiieeee! Nu ska vi bli Ranchägare!!!!

NU ÄR DET KLART!!!
 
VI FICK KÖPA GÅRDEN!!!!
 
NU SKA VI BLI RANCHÄGARE MED ALLT VAD DET INNEBÄR!!!!
 
JA KAN INTE FATTA ATT DET ÄR SANT , JA SITTER HÄR HEMMA Å SKRIKER RÄTT UT EN GÅNG VARANNAN MINUT :D
 
Tänk vad mycket som måste fixas nu!! Jag behöver 1 häst och 1 hund NU!!
 
ÄR DET NÅGON SOM HAR NÅT PÅ LAGER?! :D
 
 
heeeelt sjukt va konstigt det känns, ska cowboysara, med zigenarblodet få slå sig till ro nu?!!
 
UUUUUUUHH! tror inte det gått in än att ja faktiskt inte behöver flytta nå mer nu åå fina fina shakira ska få ett stabilt hem och så ska hon få en fölepöle va d lider, har ja bestämt! Åh Arraz min lilla snutte vovve ska få bo på landet igen där han hör hemma!! Vi ska välja ut en fin kompis till han.
 
Åh jag, jag får världens underbaraste man å en jättefin liten ranch där ja kan leka cowboy i alla mina dagar!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: steffi

Ser supermysigt ut ju! Vilket fint stall! Vad roligt för er är så glad för din skull. Jag hoppas hoppas att det blir riktigt bra det här!

Svar: tack Steffi! jo det är jättefint å ja fick den där speciella känslan så fort vi gled in på gården! :)
cowboy dream

2013-01-14 @ 22:18:26
Postat av: Anonym

Grattis! :)

Svar: tackar den som grattar... :)
cowboy dream

2013-01-15 @ 00:03:42
Postat av: Linnea

Åh jättegrattis! Gud vad kul! :)

Svar: tack! det känns super!
cowboy dream

2013-01-15 @ 08:05:59
URL: http://akustisk.blogg.se
Postat av: En vän i Mjölby

Grattis till er gård såg super härlig ut, 2013 började ju bra ;-). Kram till dig

Svar: tack så mycket!! Det ska bli underbart!!
cowboy dream

2013-01-15 @ 14:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0