nyhetsinfo!

Det går undan nu, min chef ringde mig precis å berättade att ja får tillbaka min gamla tjänst på Dustin ab i Rosersberg (jobbade där för ca 2 år sen) Så nu har ja plötsligt jobb på norrsidan så ja kan flytta i ungefär närsom helst.
Det kommer fortf bli ganska långt till jobbet (10 mil) men det ofattbara fantastiska är att jag kan åka kollektivt till jobbet både dit och hem, fast vi bor i ingemansland!! :D Så det tjänar vi in en massa bensin kostnader på!.

Resan tar rätt lång tid, men själva arb passet är bara 6.5 timmar, mån till fre. Så ja e ledig helger igen!! Men kommer nog försöka jobba upp mig till heltid då det finns lediga pass på helgen.

Ja får ta bilen till heby (1mil) sen buss till Uppsala å från uppsala tar ja upptåget till upplandsväsby å därifrån ett annat tåg till rosersberg. resan tar drygt 2 timmar.... MEN det funkar!!
Å det får duga för nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0