en röd liten stuga..

Det här postade jag på mamsens fb sida idag,,, hoppas hon blir glad.. :)

I En röd liten stuga på landet.... Stefan Eklund och jag vill uppfylla en bit av din dröm om en liten stuga på landet. Den ligger visserligen inte vid vägens slut (men nästan) och den har en del skavanker men den är röd å söt å den är en äkta liten torparstuga från tidigt 1800 tal (el nåt) Från och med idag vill vi att du ska få ha den som din egen stuga. Som tack för att du tagit hand om mig och stått ut med mig i ett år ♥ tack bästaste mamma ♥


 
Känns bra att kunna ge något tillbaka. Mamma har alltid varit den som tagit hand om mig när ja stått i blåsväder (vilket är ofta) Och nu har jag ju bott hos henne i ett års tid, så det känns såå bra att kunna erbjuda henne detta. Jag hade nog inte klarat av alla stormar utan hennes hjälp, TACK Mamsen! ♥ Å detta hade ja inte kunnat göra utan min fantastiskt fina  underbara man ♥ Tack Stefan!

Kommentarer
Postat av: stisse

Tack själv Hjärtat <3 !!
Utan dig hade jag suttit kvar i den här lgh ensam och fortsatt att titta på olika gårdar och drömt mig bort.

Nu hoppas jag att mammsen står ut med mig bara :-)!!

Svar: love you! <3
cowboy dream

2013-02-03 @ 15:08:59
Postat av: Ronny

Vad gulligt gjort av dig mot din mamma, jättefint.

2013-02-04 @ 08:28:30
Postat av: VikingLine

Vackert gjort!

2013-02-07 @ 08:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0