Fin mys middag blev....

....ist i sängen med otroliga smärtor i magen :(

Ja hade mått bra hela dan igår tills på efm då vi nästan precis pyntat klart, då började magen värka, från haksen å ända ner i magen, det sved å gjorde jäävligt ont, så ja la mig på soffan en stund , det gick inte över men blev lite lugnare då ja låg blickstilla.
Upp å förberedde maten å förrätten


Det här e världens godaste förrätt men igår fick ja typ kasta i mig den å sen vila på soffan igen innan varnrätten blev klar, pga smärtorna blev 10 gånger värre då ja åt och va uppe å rörde mig. :(
(Företten består av mosad avocado med citron å citronpeppar, man använder sen skalen å lägger tillbaka den mosade avocadon i dom å toppar med kaviar, gärna en dillkvist och en skiva citron oxå) jättegott men ja kunde inte njuta av den igår.
Till varmrätt gjorde vi tunna revbensspjäll och en matig sallad till ( skruvmakkisar, lökkorv, feta ost, sallad tomater, gurka, oliver och paprika) jättegod... Men vid det laget mådde ja piss å frös å svettades samtidigt, ja fick lägga mig på soffan, helt slut å nå jävulskt ont, så somnade jag. Helt färdig.

Stackars stefan :( vi skulle ju ha en myskväll i vårt fina nypyntade hus :((





Panorama bilder, visste inte att ja hade den funktionen på mobilen. Kul! :)

Nu lär d nog bli ett par sånna bilder framöver ;)

Idag mår jag sådär, magen är lugn just nu, hoppas den pallar morgonkaffet bara.... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0