Rusk ute, rusk i mitt huve

Mitt humör idag är ungefär som vädret där ute, surt och röjjigt.
Och det har spätt på mer och mer under dagen av folks dumma argument på fejjan. Alltså ja säger bara en sak, häst och hundmänniskor e faan inte kul!
Den ena e ju tokigare än den andre!
Åh folk med feta plånböcker och uppåtnäser tål ja faan inte, inte om dom beter sig som dom gjorde idag på fejjan iaf! :((
En tjej påstod att "har man inte råd att köpa "en riktig häst = dyr häst" så har man heller inte råd att ha en"
Det var det dummaste ja någonsin hört, så ja kunde fan inte låta bli att ge mig in i denna diskussion! Jag brukar inte lägga mig i sånna här vansinniga diskussioner som är helt flänga men nu kunde ja fan inte låta bli!!
Men d e ju klart som fan man har råd att ÄGA en billig häst i inköp likaväl som en dyr i inköp. Häst som häst, vare sig den skänkes bort eller kostar 200.000 kr, båda kostar att ÄGA VARJE MÅNAD.
 
j***a NÖTTER!
 *andas sara*
 
Hur som helst , detta var bara 1 grej i den diskussionen som var helt åt galenskaperna.
 
Usch ,, attityden på vissa människor kan ja fan inte med! Inte undra på att man inte vill vara vän med andra hästmänniskor även hundmänniskor (åh nu drar ja inte alla över en kant, finns självklart bra sådanna med)
 
Aja,, i övrigt har det vart 112 som gäller idag. eländes elände dag, precis som vädret.
 
Men men.... imorgon är det en ny dag.. ska jobba hela helgen, sen kan ja börja se fram emot nästa vecka, för den kommer kanske bli AVGÖRANDE för lilla mig o my future!! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0