Tusen tankar i ett virrvarr

Jag har mycket i huvudet nu, jag funderar och funderar, tänker och tänker, det är ett känsligt läge nu, det är alltid känsligt när man börjar få känslor för någon, men som nu, vi bor 50 mil bort, vi har träffats  sammanlagt kanske 10 dagar, och känslorna blev starka redan dom första dagarna. Och det har bara växt.
 
Men det är inte det lättaste läget vi är i just nu, helst skulle ja ju bara vilja flytta dit direkt! Ja e inte den som är den (det vet ni nog, ni som känner mig..) Det är jobbigt med dessa avsked, och dom få dagarna vi har på oss vill man göra så mycket!!
 
Men, vi vet, liksom ni som säger att vi borde ta det lugnt, fortsätta med ett distansförhållande tills vi e riktigt säkra..ja vet att man BORDE göra så, men samtidigt e ja så rädd att det ska rinna ut i sanden... fast som Johan sa, är det tillräckligt starka känslor, borde det väll inte rinna ut i sanden trots 50 mils avstånd..
 
Ja hoppas han har rätt,, ja menar den dagen, OM den dagen skulle komma då vi bestämt oss för att flytta ihop, då vill man jau att allt ska va rätt, att det ska funka , att det ska vara, länge.
 
Jag menar ja får ju återigen sätta punkt för allt mitt liv här, är visserligen inte så mycket till liv här än , har ju varken hittat en bostad här, eller vänner. Jag är rätt ensam igentligen så som ja har det nu.
 
Kanske är självförvållat, ja vill ju inte skapa ett nytt liv här i Stockholm, ja vill ju inte bo här.
 
Hur som helst, mitt huvud är full av funderingar och tankar,, men ja ska försöka hålla huvudet kallt och inte förhasta mig.... svårt när man är inpulsiv som jag. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0