Vilket jävla dygn!

skulle ju få sluta 2 timmar tidigare igår...skit gla för d, eftersom ja hade 1000 saker att fixa med inför tävlingen imorgon..så skulle ja hinna träna ordentligt igår...JO TJENA!  kommer ut till bilen...möts av en lutande bil.... PUNKA på höger fram! totalt PLATT däck! :((

Jag har 6 mil hem....så kommer jag på att jag har ett extra däck hemma...inte i bilen, ringer till min kompis som bor hemma hos mig denna vecka...men ja hinner inte ens berätta vad som hänt innan hon kläcker ur sig att hon tappat sina bilnycklar, bilen är låst och hon sitter strandad på skolan.... FAAAN!

jag får låna en cykel från företaget ja jobbar på, cyklar flera km till närmsta mack för att köpa skum för punka däck....vilket senare visade sig att det inte funkade....däcket var fortfarande platt....

hur som helst 4 timmar senare, med mycket om och men och med flörtande av 2 grabbar så fick ja däcket lagat, hämtar upp min vän efter att vi gjort några tappra försök att bryta oss in i hennes bil, utan resultat....

Hem i spöregn ge doggsen mat, ta in hästarna, mocka , fodra m.m.

kl 21.30 kom ja till slut innanför dörren.. med andra ord, ingenting blir som man tänkt sig..!

Oturen fortsatte idag, nu sitter ja här utan bil och utan tillgång till bank el pengar...orkar inte ens förklara varför....

puh.....ANDAS SARA,,ANDAS!


Kommentarer
Postat av: Angelaelaaan

Haha, den dagen är svår att glömma, helt jävla galet :-D

2014-03-26 @ 12:52:40
Postat av: Angelaelaaan

Haha, den dagen är svår att glömma, helt jävla galet :-D

Svar: Haha! Ja jävlar! :D
cowboy dream

2014-03-26 @ 12:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0