Måste göra en lista igen.

Idag kommer mitt x och skor mina hästar, och äntligen ska dom få snösulorna på! Skönt!

Åh jag behöver inte ens infinna mig på plats, då han sköter det själv.

Jag har inte kunnat sova nu på 2 nätter,, känns lite slitigt nu, jag är så stressad över allt.

Jag fattar inte att jag fortfarande står upp, om ja ska va ärlig. Inte pga att jag inte sovit utan pga allt som händer.

Jag får nog ta och åka och hämta alla mina grejer igen i stugan i Boxholm. :((

PUNKTLISTA:

  1. betala av dom sista hyrorna på Norrfallet      
  2. Ta bort Helene
  3. Langa in alla mina ägodelar på Sörgaard el nåt i den stilen
  4. Hitta ett fast arbete

Ta vägen nånstans


kolla en xtra gång på bilden, vad ser du?? (kolla från olika håll)

                                                                             

                                                                                      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0