TRUMMAR LITE LÄTT...

Och skakar knäna..räknar minutrarna, snart hemgång nämligen :)  Vart 2 rätt köriga dagar
på jobbet och man e rätt mör i skann nu.
Har fått ett erbjudande om att få en sibirien husky valp - gratis, men jag vet inte.. har ju redan en hund på G som ni minns, Arraz helsyster. Men det är ju klart lättare att forma en valp till det man vill ha än att ta en redan uppvuxen en. Fast det är mycket jobb med valpar oxå och sen får jag ju ingen draghjälp till släden av en valp denna vinter iaf.. Hmm..
Just nu är hund inget jag tänker mest på, jag vill först ha ordning på jobb och flytten, sen kan ja fundera på sällskap till Arraz. 
Jag har ju iaf fått lite gjort dom här 2 dagarna, får se om det kommer ge lite resultat längre fram.
Men nu mina vänner ska jag ta helg!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0