Som jag ju började Bloggen...

Så skrev jag ju att ni var välkomna till mitt berg o dalbane liv! DET BLIR ALDRIG SOM MAN TÄNKT SIG!!

Har ju nu tagit beslutet att flytta tillbaka till Stockholm pga olika orsaker,,, som ja ju inte behöver gå in på närmare så om 1 månad så tar jag mitt pick och pack och flyttar tillbaka, kommer boa in mig hos mor min till o börja med. Har ev en plan till hösten...mohahhaaa... men det vet man ju inte om det blir av, så jag avslöjar inte den planen än (är ju ett tag kvar tills dess)

Känns välldigt vemodigt att ha tagit det här beslutet, jag menar, jag har ju precis lärt känna lite människor hära, hittat en roping tränare, kossetränare, så det är ju tråkigt. Och mitt jobb jag har i Mjölby trivs jag ju jättebra på! Så det är oxå trist.

Tracy, Anna & Barbro har varit så snälla och välkomnande och jag har trivits välldigt bra med dom här på BT (toyota Material Handling)

Men men.. LIFE IS A BITCH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0