Hej hopp! Jag är rädd för min hyresvärds n...

Hej hopp! Jag är rädd för min hyresvärds nya hyresgäst som tydligen hyr lillhuset på gårn.. Ja va tvungen att fråga hyresvärden om han skaffat en till hyresgäst, å ja d hade han, bra sa ja, då slipper ja kasta ut den. :-) men ja tror inte den e fullt normal.. På julafton såg ja den gå iväg mot skogen, i ett par gråa ull långkallingar och ovanpå d ett par svarta sommar skjorts och en svart jacka..och en svart motorcyckel hjälm!!??! Hur normalt e den utstyrslen?! Och arras vart jätte arg/rädd för den. Å den hälsade inte. Å idag såg vi han igen. Han kom gåendes från skogen i samma konstiga kläder!! Å arras vart helt galen! I sitt fönster har den hängt upp nån trasig tygbit som gardin, å ingen bil har den?! Skitskum! Och "den" säger ja bara för att ja vet inte om d e en hane el hona.. :-O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0