Åkes Blogg

Sitter och läser lite i Åke Degermans Blogg, jag har en länk här i min blogg till hans blogg. Det är fantastiskt att läsa om hans liv på Revinge hed!! Man kan inte tro att det som utspelar sig i hans liv faktiskt också utspelar sig i vårt lilla Sverige!! Fantastiskt, jag vill dit!!

Men fattig som en kyrkråtta som man är har jag inte kunnat ta mig dit än :((

Men jag SKA dit, dessutom saknar jag galna Åke oxå, han e MYCKET
speciell...haha! ;) kan man lugnt sagt påstå, vilka galna grejer han o jag hade för oss i somras på Chappen!! Fulla som satan, han lyfte upp mig på sina hästar mitt i natten utan sadel och träns å ja kände dom inte ens :D Å vi kastade lasso och drack whisky. Ja, vi hade riktigt skoj!!

Längtar till Sommaren och årets HIGH CHAPARALL!!!

 Jag Terrence och Åke, i Åkes "låda" rolig kväll som slutade kl 9 på morgonen!!

 Åke i röd skjorta och Terrence i brun hatt

 och jag fixar middagen ;)

 mamma på chappen! sägs att hon o ja e lika??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0