Kaos!

Nu e ja så stressad uppgiven ledsen och förbannad! :( 
Känns som om bägarn rinner över!!
Allt är kaos runt omkring mig, samtidigt måste jag jobba som en idiot! Har knappt hunnit lägga borsten på hästarnas ryggar på 1.5 månad nu!! Hinner inte mer än att ta ut å in dom från hagen och mocka !! Hundarna är otränade och jag har ont i min fucking hand ! Dessutom ska man hitta nånstans å bo'! Och till råga på allt lär ja få byta jobb oxå då det inte ser speciellt ljust ut för lagbo!! :O

Jag orkar fan inte?! Varför ska ja jobba arslet av mig när det ändå inte finns en framtid här ?! 
Å vart fan e nästa personal som vi vart utan i 2 månader?! 

* utbrott DE LUX* !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0