Vem är Whambams Fiador Ally

Fia är snart 11 månader. Hon föddes 8 maj 2013 på Lövhagen hos   Anna Back och Henrik Fittinghoff.
Jag köpte Fia i oktober 2013.

Och det är nog det bästa köpet jag gjort! Fia är redan en kanon häst och jag älskar henne!
Världens coolaste lilla fölunge!


Tänkte ni skulle få se hennes föräldrar oxå. 

Fias mamma är :
Little Dynamite Ally ( 2000 )


Fias pappa är ( min idol ) 
Whambam Thank U Mam








En riktig mångsidig snygging!!

Så mitt lilla föl Whambams Fiador Ally kommer bli en riktig ranchhäst av bästa kvalite är jag helt 100 på! 


Åh va ja längtar tills ja får sitta upp på min Fiador!!! Vilken känsla det kommer bli!! <3
Men tills dess har vi 1000 andra roliga saker att göra/ träna på. 


Fina lilla häst! Älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du och Fia kommer att bli ett riktigt kanonteam! Vet precis hur det känns. Köpte Alice som ettåring och såg så fram emot att sitta upp på den häst jag hade format.

Ska bli så kul att få följa er :)

Svar: Tack elin!! :D
cowboy dream

2014-03-28 @ 08:19:43
URL: http://beautyalices.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0