Underbart rolig kväll!!

Vilket jäkla hålligång det var på Rockland igår!!! Ja har dansat på bänkarna å slagit cowboyklacken i takt ända till 2 tiden inatt!! Vilket jäkla bra band det var! Med fioler å banjos å grejjer! Äääälskar irländsk folkmusik!!
Så jäkla hålligång!!

Och idag dundrar mitt huvvud av för lite sömn och faktiskt för mycket stampa takten,, får typ järnskakning av sånt :/

Pga att ja en gång headbangat för mycket ,, fick jordens järnskakning då, å sen dess pallar inte mitt huvud skakningar :/ kan ju tilläggas att ja slog huvvet i den kvällen oxå,, men sen dess e mitt huvud jäkligt känslig för skakningar. 
Men vem fan kan sitta still till irländsk musik??!!! 
Härlig kväll var det iaf!!

Å idag ska vi få häst å människo gäster hit , eva jag å mathias ska ut å rida!










Alla hästar är ute i hagen, så nu tar jag en powernap! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0