Trött i bena nu!

Helt slut i bena nu efter ridningen med shacken.
Vi red först på banan å körde ytterligare en Eva malmströms övning.
Denna gång volter 1, 2, 3. Vi körde alla volter i trav, och volt 2,och 3 i galopp. Volt ett skulle vi nog inte klara nå bra i galopp så vi försökte inte ens. 
Rätt svår övning faktiskt å volterna blev lätt lite äggformade om man inte var tillräckligt samlad och höll om shacken ordentligt. 
Jobbigt tyckte vi båda att det var iaf.
När vi var klara på banan tog vi med oss Arraz på en sväng ut i skogen. Det var mysigt tyckte vi alla :)






Det var nog minst 1 år sen jag hade med mig Arraz ut på promenad med hästen.

Nu e vi trötta alla hundarna och jag.
Nöjd med dagen är jag då jag både hunnit jobba halva dan, ridit och kört hundarna! 
Dessutom har hästarna blivit skodda/verkade idag!
Och hovvis berömde Fia att hon var så duktig att han ville ta med sig henne hem :D
Men d kan han ju förstås fetglömna! :D
Dessutom sa han att Shakira gått ned lite i vikt och Fia har gått upp i vikt så det tyckte han var jättebra! :)

Nice! 

Nu blir d att jobba resten av helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0