Tränat lite

Shacken var duktig på viss del idag, dom små volterna runt konerna gick faktiskt hyffsat bra, mer jag som behöver träna på att inte luta mig in mot volten, gick rätt bra tycker jag.


Bomarbetet gick däremot sämre. Shakira fjompa sig p typ vägrade gå över dom svartvita bommarna, och när vi väl gick över slog hon i alla bommarna så dom flyttade sig en meter! Hon va nog inte på humör....
Men vi fortsatte och det blev lite bättre till sist å hon började lyfta fötterna lite mera. Försökte göra som eva tipsade mig,, att släppa på tyglarna å låta shakira själv göra jobbet. 





Imorgon ska vi pröva att släppa ihop alla hästarna , vi gör det på bsnan där det är minst halkrisk å mest platt mark.

Det enda ja e orolig för ör ticki som beskyddar fölet med näbbar å klor,, hoppas det inte blir livat. Vill INTE ha mer skador :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0