Lämna gården

Idag vaknade jag före hundarna , 06.40 . Nice!

Ska mocka och rida snart, sen ska jag faktiskt lämna gården ett par timmar. Ska åka till Rimbo och hälsa på mina gudbarn ( inte en dag för tidigt) har lite tadkigt samvete då ja inte hälsar på speciellt ofta :/ 

Men idag så! 

Tänkte även anmäla mig till mountedshooting  clinicen idag då anmälan kommit ut nu. 

Spännande! Ev ska jag tjuvträna lite med Marcus Johansson innan clinicen , skott träna shacken lite :)

Igår smsade ja min veterinär ( kallar henne min) ang Fia och såret, vi avgjorde att hon inte längre behövde va lindad då såret torkat och en fin skorpa sitter på,, ni ska få se ett foto på det sen :) 
Sååå skönt för både Fia och mig att slippa bandagen! 

 I helgen blir det jobb jobb, lör och sön! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0