Kört hundarna

Idag hade hundarna 200% energi i sig!
Jäklar vad det gick! Över stock och sten, åkrar och stigar! Arraz var på som fan! MEN lite väl på då han var dålig på att lyssna mellan varven, så vi blev rätt osams ett par gånger. Trist. Men i överlag är ja jävligt nöjd då vi lyckades köra på en massa nya vägar där vi aldrig vart förr, fanns inte ens spår av varken människor el djur, och jag lyckades styra spannet dit jag ville. Även över stora öppna fält lyckades ja styra och hålla kursen åt det håll jag ville.
Det är inte helt lätt, när man varken har en ratt el tyglar att hålla i. Endast min röst. 
Så ja får väll vara rätt nöjd med körningen idag ändå! Trots osämjan mellan Arraz och mig. 

Hann inte tänka på att ts foton då jag hade fullt upp hela körningen med att hålla spannet åt det håll jag ville samt parera mellan träd och sten. Vi var nog borta drygt 1 timma, å då har det gått i jäkligt högt tempo! 

Yes, nu är vi väl värda lite soffhäng!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0