Clinic på julmyra

vart en lång dag på jobbet idag, 06.30-17.15. Då for jag hem, gav hundarna mat å sen ut å mocka och fixa för nattningen, sen tog jag in Fia å skulle bytabandage... Tog nästan en timma innan hon tramsat färdigt å kickat å dansat tango. Jag väntade ut henne, å när hon hade tröttnat på sin egen envishet kunde jag lätt linda henne på en minut! Kära envisa pålle!! ;)

I maj ska det vara en mounted shooting clinic i julmyra (närheten av oss) så jag har blivit tillfrågad om jag kan vara gästplats åt deltagare, vilket jag tackat ja till.

Så på info om clinicen finns mina uppgifter.
Jag erbjuder boxplats och sängplats. 
Har 4 lediga platser.

Funderar på att vara med på clinicen oxå. Vore kul att pröva!

Nu ska ja snart sova. Ska upp och mjölka i ottan imorgon!


Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0