Vill bara säga tack till er

Ville bara smita in här en snabbis, har inte någon större skrivlust just nu för livslusten finns inte heller nu, så då blir det inte så mycket att skriva om,, ja skulle ju kunna draggla över vad ja känner och mår och spy galla över min situation till er läsare. 
Men ja tror jag besparar er det. 

Jag ville bara säga att ni ska veta att alla era kramar, hällsningar, hjärtan och tankar som jag fått av er d senaste dagarna verkligen har värmt mig, jag blir så övervälldigad över att så många bryr sig om så bara över ett litet meddelande via fb eller sms.
Ni ska veta att jag verkligen uppskattat det! <3
Inte visste jag att så många brydde sig om mig å mitt tokiga liv!
Ni borde hellre sucka å säga, va va d vi sa... Eller nu gjorde hon det igen"

Man känner sig välldigt misslyckad å jag har ju bara mig själv att skylla, jag och mina impulsiva känslor.

Men återigen, tack alla som skänkt oss en tanke.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0