Ok, korten på bordet

Det finns ingen återvändo nu, så därför blir det inte sagt förens nu, hoppas ni förstår,,

Min sambo och jag går skilda vägar nu.
Det funkar inte och jag tänker inte gå in på detaljer eller smutskastning.

Sillbo Ranch sagan tar nog sin slutände här. 

Och jag är singel igen ( ops I did it again!) 
Och med det sagt så kan man nog utesluta mig som flickväns material ,, eller hur va?! 
Så passa er ni grabbar där ute, se för fan upp för mig,, "dont even go there" 
;) nej skämt å sido. Fast ja menar allvar!

Jag kan ju inte skylla allt skit på alla mina kassa förhållanden! ÄVEN fast dom vart både narkomaner, alkolister och mordbrännare och även en fängelse rymling har ja på listan... Man får ju tänka på att ja e rödhårig oxå..

Men Man är ju alltid 2 om ett förhållande.. ELLER?! 

Hur som helst. Jag mår såklart skit, har precis gråtit bort min rast i ett par timmar, ska snart iväg å jobba igen.
Jag tog mig en dusch precis så ja fick bort sminket som runnit ner på kinderna och för att få bort frossan som belägrat min kropp innefrån. Superiskall känner jag mig. Men det hör väll till.
Så nu e ja iaf nyduschad då ja ska till lagårn,,d e ju alltid nåt :P

Vad som nu kommer att hända och ske, vet jag inte. Å just nu orkar ja inte tänka på det. Måste koncentrera mig på kossorna nu och det goda ting i livet så jag orkar stiga upp i morgondag oxå.

Tack för att ni läser.

No more questions, please.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0