Provmjölkning

Morgonmjölkningen gick bra,, hade hjälp av Patrik idag då vi har provmjölkning idag, då är det smidigast att vara 2 personer, en som mjölkar å en som tar prover och skriver ner resultat. Å eftersom Patrik är rädd för kossor så mjölkade jag :) 


Jag var hemma igen vid 11 tiden. Underbara Malin hade mockat å gjort allt klart i stallet så jag gick in å åt direkt å sen gick ja å vila. Tack Malin för hjälpen!!!!! :D

Nu är jag i heby å ska hämta ut recept på avmaskningen. 
Sen måste ja dra iväg till mjölkning nr 2.

Ha en bra måndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, oj oj. Du är snygg du !! Nu när du är singel! Har du lust att träffa mig?

2014-04-12 @ 15:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0