Nöjd med dagen!

Vaknade ju kl 05 av 3 hundar som ville ut å pinka. Sen morgonmys å på det en skön dusch, frukost å sen ut å mocka å städa åt hönorna.

Sen drog mor å jag iväg med chevan till Sala, hämtade ut arbetskläder ( ett par svindyra assköna stövlar, arbetsbyxor och tröja, ) allt på Lagbos konto! Nice! :P
Sen åkte vi till västerås, lunchade å var å fixa lite ärenden åt mor.
Hem igen å ut på farstun å tog ett glas vin i solen medans hundarna lekte.
Sen ( mycket SEN blir re) så duschade och avlusade jag Fia och Shacken, mor assisterade mig.
Å NU fixar jag ihop lite taccos till middag! 
Helt ok dag! Hann dock inte rida men har ju gjort annat nyttigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0