Solvind

Fick precis ett meddelande från granbacken där solvind bor nu.

" rar häst. Krats å ryktbar. Longerad och markarbetad"

:D <3 vad glad jag blir!! Dom verkar gilla henne!!

Det var 1agången sen hon kom dit dom dom nu påbörjat träningen med henne.

Tänk viljen jäkla tur jag haft igentligen som fått iväg 2 av mina hästar till superbra hem!! Jag vågar knappt tro det är sant! 
Surprice ägare är supernöjda å älskar sin ponny å när jag var där å hälsade på henne såg jag på både ägare och häst att dom var lyckliga! Det kändes så bra , ja vet att hon kommer få ett toppenliv uppe i kilafors!

Å så solvind som verkade väälldigt svårsåld. Inte kunde/ ville ja sälja henne till vem som helst neeej, hon ska ha människor runt sig med stor kunskap å ett gott hjärta. Tog en chansning då jag frågade lasse å inger på granbackens westernridskola , om d ville ha en häst som solvind. Å det ville dom!! :) å är det någon hästmänniska ja litar på så är det dom. Tycker dom har ett lugnt å bra sätt mot hästar. Därför elvis blev en sån bra häst då han fick en bra start i ridning hos dom. 
Ja känner mig lugn å lycklig över att ha fått mina hästar sålda till perfekta kanon hem!

Ska hälsa på solsn snart å se hur träningen går med henne, ska bli såå kul !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0