Tack ni alla <3

Måste säga tack för alla tips jag fått om en 3dje häst. 
Jag har inte bestämt mig än för vad jag vill ha. Helst vill jag nog ha en inackordering, men det verkar inte helt lätt här ute på landet, att få det, många har ju sina hästar på hemmaplan, å inte har vi ju direkt någon busstrafik el snnat här i närheten :P vi bor ju lite off.
Vi får se vad det blir. 

Sen så skulle ja vilja be er som läser bloggen å vill kommentera, gör gärna det här på bloggen istället för tex facebook.
Ja blir ju sååå glad när man ser att folk angagerar sig i å vill kommentera i bloggen <3 :D

Nu ska ja nog snart natta hästarna, dom får gå å sova tidigt idag för deras matte vill sova å vi ska ju upp allihopa vid 4 imorgon bitti.




Tack för att ni läser min lilla blogg!
God natt världen!

Kommentarer
Postat av: Monika

Sussa gott vännen! Hoppas du kan koppla av nu, och att jag inte trasslat till tankarna för mycket på dig!

Svar: <3
cowboy dream

2013-11-04 @ 19:39:47
Postat av: Elin

Jag tycker det är så kul att läsa din blogg och allt ni gör på ranchen. Kommenterar sällan men läser nästan alltid när jag ser länken på facebook :)

Keep up the good work

Svar: Va roligt att höra! Jag läser din blogg oxå! :)
cowboy dream

2013-11-04 @ 21:07:17
URL: http://beautyalices.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0