Mumsar ihop

Fortfarande nedstämd å ledsen idag. 
Har hållt mig sysselsatt med hästarna idag, dom skingrar tankarna å hör dom ljusare.
Hästarna får äta rundbal igen med slowfeeding nät över, ja stänger helt enkelt dörrarna när shacken inte får mer.
Har suttit ute hos hästarna mitt emellsn fom då dom har ätit för att få shakira att förstå att även Fia ska få stå där å äta.
Det har gått ganska bra , dom gånger ja lämnat dom och sen återkommit har dom stått brevid varann å mumsat. Det gör mig glad.





Sen tog jag shakira särifrån å hoppade upp barbacka å red en stund på banan, först med träns, sen utan





shakira var duktig å gjorde som jag sa 
Tack fina häst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0