Magiska stunder!!

Idag har jag haft en helt magisk stund med fiador i  hagen.
Jag var ledsen å satt i hagen å myste med hästarna. Då kommer Fiador fram å lägger huvudet mot min kind och näsa. Hon snusade på mig å ja tillbaka.
Sen vilade vi så med mun näsa in i 
hennes näsborre, så vilade vi snusandes mot varann i säkert 20 minuter! 
Det var en helt fantastisk känsla! <3

Sen senare tog jag mig modet att lämna Fiador i stallet medans ja red ut med Shakira på en helt fantastiskt mysig tur genom skog å mark å by. Vi var borta närmare 1 timme. Vi travade nästan hela vägen, galopperade lite här å var å drack vatten ur ett krondike. 

Första uteritten på veckor!!

Härligt tyckte både jag och Shakira.

Å då vi kom tillbaka stod Fia lugnt i sin box å mumsade hö å hälsade oss välkomna. 

















Vilka 2 magiska stunder, det är helande för kropp å själ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0