Hej...

Ursäkta blogguppehållet. Har haft d lite jobbigt d senaste dagarna. 
Kan inte gå in närmare än så på d.

Jag har iaf bestämt mig för att kontakta läkare ang min mage då jag mår fruktanavärt dåligt pga den. Ja har ont 24 tim om dygnet senaste tiden å ja sover å sover, känner mig slut som människa på nå vis.. Sönderstressad.

Idag ska jag iaf jobba, har hand om ungdjuren idag. Jag älskar mitt jobb, men idag får gärna dagen gå fort, har hunnit sova max 4 timmar inatt.
Har inget mer jobb pass i veckan så ja ska försöka ta d lugnt då å vila ut efter denna helg..

Vi hörs alla ni <3








Kommentarer
Postat av: Monika

Det låter inget vidare hörru, ta hand om dig nu och se till att komma iväg till farbror doktorn!Kram

2013-11-25 @ 08:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0