Fia ensam kvar i stallet

Idag lämnade jag Fia ensam kvar i stallet medans jag hade markträning med Shakira på banan.

Fiador gnäggade efter oss å gjorde det under hela tiden vi var borta. Men inte jämnt utan med jämna mellanrum. Å inte ett sånt där hysteriskt gnägg heller. Emellanåt hörde jag ingenting från stallet, å när vi kom in igen såg hon helt lugn ut men glad att vi kom tillbaka. :D

Va duktig min lilla tjej är!!

Med Shakira gjorde jag först lite löslongering, stängde av en ruta på banan med hjälp av honderstöd å tråd.

Fast det var lite hårt å knotigt så det fick bli ett lugnt tempo, efter löslongering satte ja mig upp utan något å provade på att svänga stanna å backa! Å det gick bra!! Backen satt som dn smäck nu!! Yippie!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0