En 3dje häst

Sitter uppe å tittar på tv sen halv sex tiden då doggsen väckte mig ...
Ska strax släppa ut hästarna.

Jag ska nog sätta ut lite annonser om stallplats nu. Plötsligt så har alka dragit sig ur , dom som ville hit av olika anledningar ( ej köpt häst, häst ska säljas m.m. ) 
Så det var ju lite oflyt.
Skulle behöva åtminstånde 1 häst till för att fölet ska få sällskap så ja kan ut å rida shacken, som ju bara fått rida på banan varje dag. Stackarn.
Ska givetvis försöka. Lära fölis att stå själv i stallet så småningom men det kan iaf vara bra att ha sällskap.

Så vet du någon som söker stallplats så har jag 2 st, finns även lösdrift för 2 st hästar. 
Jag tar endast helinackorderingar och det för en kostnad på endast 2000 kr.

Alt söker ja en 3 dje häst för foder/ köpa. Billigt vid köp i sånt fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0