Beröm, jag?! :D

Appråpå ingenting, tänkte bara berätta, igår ringde chefen på Lagbo Gård.

Han ville berömma mig för mitt arbete med korna. Han sa att jag var då duktig å alla på Lagbo var så nöjda med mig.

Å varje gång dom ser mig i kalvstallet, i traktorn eller bland kossorna så ler jag hela tiden! :D

Ja, så är det nog, att jag går runt med ett leende alltså, jag har ju trots allt efter alla mina år som jag har arbetat äääntligen fått det jobb som jag så länge drömt om!! 
Det är för bra för att vara sant faktiskt, det känns så. 

Å sen att jag dessutom blir överröst med beröm är ju heelt otroligt roligt att höra! Det är ju verkligen ett plus i kanten!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad kul! Väl värt :D

Svar: Ja det känns super bra!
cowboy dream

2013-11-20 @ 17:15:00
URL: http://beautyalices.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0