ridtur med surprice

Idag börjar ja nya jobbet. Skulle ha jobbat mellan 8-16.30 mwn min brukare skulle till sjukhuset på fm idag så då skulle ja börja kl 13 istället. Blir en kort 1a dag. Lagom skulle ja vilja säga :)
Nu sitter arraz å ja å dricker kaffe på trappen. Jag är klar i stallet för nu.
Tog ut surprice idag för första gången på en ridtur på byn. Hon va pigg å glad. Gick dock bra att rida iväg ensam, hon skötte sig bra. Har ju blivit lite barmark här å var nu så därför vågade ja mig ut förns nu. E välldigt isigt på sina håll så ja höll mig på byvägen.
Ev rider ja shacken när ja kommer hem igen från jobbet tänkte jag.
Nu ska ja gå å duscha å fixa till mig lite. Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0