peace love and understanding :P

Snacka om ångest ja kommer ha ikväll då ja ska natta hundarna i hundgården.... :P
Men jag är jätteglad för att Ammie vill hjälpa till å kommer med råd, och jag är skylldig Akilles att göra allt ja kan för att ge honom en chans.
 
Jag som djurägare har det ansvaret. Att ta hjälp om jag inte kan hantera situationen själv, jag som djurägare har ansvaret över att min hund (eller annat husdjur) får alla dom chanser till hjälp som ja har möjlighet att ge honom.
 
Det anser jag.
 
Jag vill bara att alla ska må bra. Nu kommer ja ju få ha även Arraz i hundgård på heltid vilket känns i mitt människohjärta... eftersom han e van att få bo inne åtminstånde under nätterna,, men ja vill samtidigt hjälpa Akilles å hjälpa oss alla att hitta en bra framtida lösning.
 
Jag litar på 1000 % på Ammies kunskap om hundar, speciellt då Husky hundar. Ska tom bli kul att få proffisionell hjälp på hemma plan å ja hoppas verkligen att vi kommer fram till en lösning, vad lösningen än må vara.
 
Arraz, till dig vill ja bara säga, håll ut! Å hoppas du förlåter din matte för inomhusförbudet i 1.5 vecka <3 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0