före och efter bilder

Surprice före verkning:







efter verkning:





Surprice hovar tyckte jag att dom inte växt så mycket, jag rundade mest till dom. hovväggen är ju i jämnhöjd med sulan.
men, här kan ja nog säga att surprice framhovvar inte riktigt mår bra, hon har ju en spricka i hö fram å sen har hon nå konstiga håligheter mellan hovvägg och sula som inte ser schysst ut.
jag bestämde mig för att inte pilla så mycket å istället fixa hjälp för säkerhets skull. så ja kan få en bra status på hennes hovvar.

surprice spricka underifrån:




den har liksom kommit in till sulan ser d ut som.

surprice håligheter underifrån:











svårt att se kanske på dessa bilder men dom sitter på utsidan av hoven på båda fram.

Kommentarer
Postat av: Tette

Ja, hålväggar ska man veta vad man pysslar med, inte bara chansa, kan gå riktigt illa, därför Molly behöver skor... Alltså, för att hon har återkommande hålväggar hela tiden :) lycka till <3

Svar: Funderar på att antingen sko henne direkt eller om ja ska be. Utb barfota verkare titta på henne först å ge det en chans. Har molly redan dojor på sig? Kram
cowboy dream

2013-03-28 @ 06:43:22
Postat av: Marie

Kan du ta nya bilder med bättre ljus på heligheten och sprickan. Så ska jag kolla hur du ska verka ned det helt! :)

Svar: ok, vi gör det imorgon!
cowboy dream

2013-03-29 @ 12:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0