barfotaverkning i dryga 3 tim!

Hej hopp! Efm blev annorlunda, hann inte mer än att komma hem å ta en snabbprommis med arraz så dök barfotaverkaren marie upp. En jättesöt tjej som verkar seriös å bra! Det tog sin lilla tid typ , drygt 3 tim, men då har hon oxå tagit sig tid att förklara, visa å berätta för mig om en massa ang hovar, foder m.m. Dessutom vet jag nu hur ja ska underhålla hästarnas hovvar själv! Vilket är ju bokstavligen GULD VÄRT !!
Känns askul å ja e supertaggad till detta! Deasutom ska d bli riktigt intressant å se shackens utveckling i detta! Å jag ska ju oxå gå grundkursen i barfota verkning så ja lär mig destomera. På bilderna nedan så håller marie på att ta av shacken skorna, föehoppningsvis sista gången hon har skor på! Håll tummarna för henne!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0