Akilles

Idag körde ja ett snabbrejs så ja hann med att rida båda hästarna idag, Surprice fick ja som vanligt rida på banan med då d e skitahalt ute :/
Shakira å ja tog en snabbsväng i skogen.
 
Hundarna hinner ja dock inte köra idag men vi har varit ute på en promenad.
Jag känner mer å mer att ja inte gillar Akilles :((
 
Han känns alldeles för opålitlig, ja vill ha en snäll å gullig hund ju.
 
Jag pratade med Akilles före detta husse igår å frågade om han haft samma beteende hos honom.
Åh då berättade han att Akilles brukade morra å bita hans x flickvän han hade haft.!
 
Åh varför kläcker man inte ut sig det då man säljer sin hund?!
 
Akilles verkar ha någorlunda respekt för Stefan men för mig så har d bara blivit värre ,, om ja säger åt han lyssnar han inte, å nu har han börjat skälla på mig när ja säger ifrån.
 
Ja vet faktiskt inte om ja har någon liust att angagera mig i han... speciellt då ja ser att Arraz inte ens uppskattar sin nya vän,, han tycker mest han e jobbig så han ligger mest å låtsas sova då Akilles kommer å biter han i benen å vill få igång han, eller så tar Arraz skydd vid mig.
 
Arraz får inte ens ligga i sängen längre för Akilles, han tar över allt mer å Arraz hamnar i skymundan.
 
Vad tycker ni ja ska göra? råd tack!!

Kommentarer
Postat av: Helena

tycker du ska lämna tillbaka honom till förra ägaren,är väldigt viktigt då man säljer hund att berätta för och nackdelar med dem osv

2013-03-06 @ 11:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0