bergådalbana

Howdy!
 
Här händer det grejer! Både d ena å d andra... går som en bergådalbana!! Minst sagt.... puh...
Men saker å ting bir gjorda ändå! Renoveringen av vardagsrummet är i princip klart å i och med det kan vi börja möblera! äntligen!!
Nu ska ja börja lasta in porslin å glas i matrummets möbel och det i storarummet med glasrutorna.
Sånt e kul tycker jag! Jag älskar glas av alla sorter! Tycker dom e så fina! å roliga! Å goda drycker serveras i dom som pricken över iét :D
 
Surprice är ute på annns, dock inte utan att min mage får magsår av det (sorgligt men behövligt) Men ja säljer ENDAST om rätt hem dyker upp, annars är hon kvar tills d nu blir.
 
Hon e speciell för mig, lilla Surpricen! Löslongerade henne för första gången igår, och det gick super!! Ja kan skicka iväg henne i fyrsprång å ta henne in till mig lika snabbt! Hon e otroligt rolig att jobba med!!
 
Hon kunde kuta runt som en vilding, men när ja ropar in henne vänder hon stegen genast till mig, med svansen rätt upp i luften å frustandes, kommer hon med höga steg och stannar vid mig ochsänker huvudet!!
 
Hon e grym, minst sagt, synd hon e så liten, hon känns lite väl liten för mig, känner mig nästan dum då ja sitter på ryggen :P
 
Jag önskar henne det bästa, å ja ska se till att hon får det, har redan tackat nej till köpare ang Surprice.
 
Nu ska ja vattna landet å hästar å ge hundar mat, å strax dyker syster och madde upp, å sen kommer även mamsen, full fart, as usually!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0