Alla hästar ridna!

Nu har ja varit sådär duktig igen å fått alla hästar ridna ;) Red ju Shacken imorse, å nu precis har ja ridit Solvind och Surprice på banan.
Schysst att känna sig duktig ! ;D Ja e dösa seg idag men men, nu har iaf ja gjort mitt för idag tror jag...om ja inte får för mig att ta en kvällsritt på Shacken, e sugen på det... :P
Får se hur det blir.
Imorgon är det 1 vecka kvar tills min lilla kära ponny säljs å åker upp till Hälsingland,, känns skitjobbigt men hon hamnar hos dom bästa känner jag, å det är iaf viktigast av allt.

Nu ska ja nog sätta mig ned en stund i solen å softa lite. Imorgon jobbar jag, men jag börjar inte förens 13.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0