vilar

la mig å vila en stund, kände mig yrslig å frusen.

men måste nog pallra mig upp nu då stisse jag å arraz ska åka upp till gården med lite nya element.

börjar tära på en nu att vi inte har något vatten här hemma,, allt blir påverkat då, eftersom vi har vattenburna element , som dessutom trycket sjunker i. så msn måste fylla på varje dag för att hålla elementen med vatten. men då vi inte har vatten så går d ju inte,, så pga att vattnet har frusit så får vi heller ingen värme!! spelar ingen roll om vi haft 20 kubik ved eller som vi nu, värmer med el, för det finns ju inget att värma, pga att d inte finns nå vatten i systemet!! :O

med andra ord vi är utan både vatten OCH värme! :(

yippie....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0