snart är den lediga veckan slut

Va fort den gick! Redan fredag imorgon,, men ja har hunnit med en del så man får väll va nöjd. Ja har ju hunnit besikta bil å släp, köpt en ranch och kört hundarna och ridit min fina häst i lugn å ro. Vädret har varit bitande kallt. men vackert.
Jag har oxå full koll på alla hästannonsere,, letar som tusan efter en ny kompis till mig å shacken. Dom som har stallet där shakira står nu vill sbt jag ska köpa deras ponny Suprise,, men hon blir nog för dyr för mig. Annars är hon jättesöt! Många har kommit in med tips på hästar men d finns för å nackdelar med alla :/ många står ju så långt bort, vilket känns lite besvärligt. Men nu har Stefan och jag bestämt oss för att tagga ner lite. Det är mitt i vintern å iskallt å ja känner mig stressad av en snabb flytt å stressköpa häst, så vi blir nog kvar till iaf nästa månadsskifte. Det känns bra tycker vi. Imorgon åker jag, mamma å hundarna till ranchen å donar lite. Ska bli myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0