Nu jävlar e ja fet på riktigt!

Är så grymt trött på mig själv, att vara så ful och fet, ja har aldrig varit så fet å ful någonsin!!! :O
Det känns hemskt å ja får panikkänslor. Enligt BMI tabeller å andra tabeller är jag ca 10 kg överviktig!!
På senaste tiden har det bara gått utför, å det snabbt oxå!! :O
 
Jag får inte på mig mina byxer som ja fick på mig för 2-3 veckor sedan, idag har jag 2 byxer ja precis får på mig utav typ 10 byxor!!
 
Snacka om att det är panik nu!! Jag har inga pengar att köpa kläder för?!
Jag MÅSTE banta!!
 
Så igår beställde jag bantar piller, dom är nya här i Sverige, men finns i Usa, jag ska bli en testperson för dessa tabletter, har ja anmält mig på.
 
Ska självklart träna å försöka minska på godsaker så klart, ja tror inte på att tabletterna gör allt jobb.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0