Kvack!

Fy fan va gammal ja e nu, både tjock å gammal. Sliten väktare på sina sista år.
Usch va tragiskt!! :O
 
Idag är sista dagen med en 2a framför, sen blir d en 3a, å man kommer aldrig mer bli en 1a. :/
Man hamnar bara längre å längre bak, om 10 år e man en 4a,, undrar hur mitt liv ser ut då?
 
Bor ja under en gran då? Eller kanske har ja flyttat från mor till far då?
Eller är ja multimiljonär? Eller så kanske ja redan e dö å begraven?!
 
Hmmm.... hade ja fått bestämma så bodde ja nog på en ranch i usa då, sen flera år tillbax!
 
Men så e d nog inte, ja har ju fortfarande inte gjort min dröm som varit min dröm i så många år, har nog nästan gett upp den drömmen vid d här laget. :(
 
Man bara är, å låter livet ha sin gång, man har gett upp lite, tror jag.
 
Ja! Ni har rätt om d låter som om ja har ångest över min födelsedag imöra.!!
För det har jag. Skulle helst vilja sova igenom den dagen.
 
Fast imorgon ska ju stisse å ja åka å kolla på en gård, å det vill ja ju inte missa ju! :)
Dessutom har jag morgonfodringen så ja måste likt förbannat stiga upp imorgon oxå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0