Ja vill ha knarkarkvarten!!

Igår kom Moster Eva plus familj över och vi åt lite thai mat till middag ihop.
Jag fick oxå klartecken till lösdriftplatsen å vi bestämde att ja flyttar dit på tisdag.
Dessvärre så fanns inga av husen tillgängliga för uthyrning :((
Det fina gamla huset som stod tomt, funderade ägaren på att riva, det såg tydligen ut som en knarkarkvart inutihuset, det har bott pundare där förr...
 
Fast ja tycker ju "va fan d e ju bara å städa upp?!! ÄR huset beboligt såsom med vatten avlopp och värme så går det ju att bo där?! M;an kan väll bara röja upp inne å måla om m.m. ?!!
 
Jaaa.... Jag blev tyvärr heeelt kär i det där fina gamla torpet (jag älskar ju gamla torpar stugor)
 
Men men... Shakira får det fint där iaf, åh ännu roligare är, att Lina, min syster oxå  kanske kommer flytta dit med Elvis!! :D Vi ska åka dit idag så Lina får träffa stallvärden och se sig omkring! :D
 
Vi ska vara där vid 12.
 
Vi hörs senare!
 
(ja vet att ja e dålig på att blogga nu, är lite fattigt med blogginlägg , men vill ni att ja skriver mer, får ni säga TILL MIG! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0