hej å hå...

Ok, nu ska ja ta mig i kragen å erkänna för mig själv att ja inte mår bra. Något står inte rätt till med min kropp.
Nu när ja ändå slutat röka kan ja lika väl kolla upp hur ja mår IGENTLIGEN.
Monika ska ta ett stick i fingret på mig på onsdag då vi ändå ska ses för att hålla ridlektion för Max då.
Man misstänker ju att det kan vara diabetes??
Eller lågt blodtryck?
Jag vet inte riktigt, men ja har även kontaktat min chef å berättat hur det är å att ja vill ha hjälp, så hon ska skicka iväg mig till något lämpligt ställe , vet inte vart/när än.

Jag hatar ju doktorer, ja e nog livrädd för dom.
Tror jämt dom ska hitta en dödlig sjukdom på mig, å ja tror man håller sig någorlunda frisk så länge man inte vet att man är sjuk.

Om ni förstår hur ja menar`?

Men som sagt , nu tänker ja ta mig i kragen, för ska det bli som det blev i lördags, flera gånger så pallar ja nog inte det.
Det var riktigt läskigt.
Åh ja har känning av det fortfarande , känns det som. :(

Å så ska ja ju fixa käften oxå, så kanske, om ja får koll på alla delar igen, så kanske ja kan må bättre än aldrig förr? :)

hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0