Närmare via Knivsta

Nu är jag på jobbet igen. Det är fan inte kul å ha 10 mil till jobbet, ja e helt slut då ja kommer hit :(
 Men men..ja får bita ihop till den 15e Mars.
 
Idag åkte jag via Knivsta till jobbet å det visade sig bli ca 1 mil kortare resväg! Nice!
Åh dessutom var det mysigt att få se Knivsta igen! Lite nostalgi! ♥
 
Imorgon ska ja koncentrera mig på att bygga en ny hage lite provisoriskt ,, där ja sen ska ha vinterhagen, bakom stallet. Nu blir den dock lite mindre tills ja fått ihop all matrial till den. Men ja tänkte hästarna kunde få gå där istället. Känns bättre att ha dom intill stallet på nå vis.
 
Ska oxå se om ja kan köra vovvarna imorgon,, blev ingen körning idag då ja såg att Ullis verkade halta lite igår kväll. Såg dock inget idag men ska kika lite nogrannare på det ikväll.
 
Syster kommer å hämtar Madde idag så ikväll blir ja helt solo på ranchen :/ Tråkigt. Men ja får nog vänja mig vid det eftersom Stefan sover borta dom dagar han jobbar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Knivsta is the place! :-)

Svar: Jepp! Knivsta e grymt! ;)
cowboy dream

2013-03-28 @ 13:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0