hmmm....

Är less och irriterad. Eller igentligen är det kanske orolig å stressad.
E så jäkla mycket som måste fixas å på kort tid. Verkar helt hopplöst att hitta en häst till råga på allt.
Finns ju massor av hästar, begränsat av pengar och ett stort hjärta .
Jag vill känna DET när ja får syn på DEN hästen. Det ska kännas bra rätt in i hjärtat. Men ja har inte hittat den än,, annars finns det ju huuur mycket hästar som helst,, men ja vil linte ta vem som helst, det ska kännas bra, för jag förväntar mig att ja ska ha den tills hens sista andetag (hela hästens liv) Å då MÅSTE det kännas bra! :( Jag vill ha samma känsla som ja fick när ja såg Shacken.
kärlek från 1a ögonkastet ska det va.
ska sätta ut en sista annons, sen vet ja inte va ja ska göra om ja inte får nå napp.

Kommentarer
Postat av: Linn

Här är en kompis häst. Jättetrevlig fröken som kan passa till allt. Tror nog hon kan tänka sig att gå ner i pris om hon hittar ett bra hem och om allt känns bra.
http://www.blocket.se/ostergotland/Arabsto_45143081.htm?ca=14&w=1

Svar: tack för tipset Linn!
cowboy dream

2013-02-02 @ 18:31:28
Postat av: stisse

Ja jäklar :-)
Precis om det var då du å jag sågs för första ggn !!
Jag vet hur du menar :-) !!

Puss på rä !

2013-02-03 @ 01:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0