Pysslat i stallet å änglavakt

 
Pysslat i stallet, lagt spån i boxarna å börjat skruva upp sadelhängare i sadelkammaren m.m.
 
Mysigt!
 
När ja va klar i stallet packade ja ihop å skulle åka hemåt.
I snöstorms-modden.....
 
Plötsligt när ja åker där på E18 så får ja sladd, på rak väg!!
 
Får snurr på bilen å åker över på andra sidan å tillbaka igen osv!!
Såå jävla äckligt!!
Till sist får ja styr på bilen så ja kan köra in till vägkanten, ja trodde ja hade fått punka,, men då ja klev ur bilen förstod jag,, det var snorhalt på vägen.
 
Bakom mig hade 3 bilar till snurrat, antagligen för att väja från mig.
 
Det var mycket trafik ute så ja förstår inte att ja inte blev påkörd,, jag måste ha haft änglavakt helt enkelt.
 
Änglavakt.
 
Nu e ja heeelt slut.
Vilken pers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0