ÄNDRING !! ÄNDRING !!

Lite uppdateringsinfo gällande hästköp....
Jag har avbokat mig ifrån Bessie, blir inget köp där.
Fick nämligen i sista sekund en förfrågan om jag ville köpa Suprice som står i stallet med Shakira för en bra peng.
Så jag antog det.!! Det är ingen westernhäst,, hon är en svensk ridponny, uppfödd på Gotland, med fin stam. 7 år, heter Suprice, jättesöt. Hon ligger dock efter i sin träning  pga att hon gått med föl,, så jag ska rida till henne och sen sälja. (om ja nu vill sälja henne)
Men gör ja det kan ja tjäna en hacka på henne och sen köpa mig en westernhäst med större marginal och kan då oxå leta i lugn och ro efter den häst jag vill ha.
Känns riktigt bra, känns som ett klokt beslut. Shakira å Suprice känner redan varandra, vi spar både tid och en jäkla massa pengar på att välja suprice.
Känner mig lättad i hjärtat,, men samtidigt känner ja mig som ett svin mot Bessies ägare då det blev ett sånt hastigt slutbesked.
Men han lyckades iaf avboka besiktningen på henne.

Så imorgon kl 10 skriver vi papper och sen åker jag hem till vår ranch med Shacken och Suprice!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0